Kawan-kawan


Panas ! Panas !


AAarrrrrfggggggghhhhh~!!!! pfffttttttt!!! nak marah weh...
actually cite nih pasal semalam..
uishhh~ geram gile weh,,..
semalam, sepupu sedara aku datang... and we talk cam biasa-biasa lah..
yang nak dijadikan citenye camnih..
sepupu aku yang sorang nih, dia rapat ngan adik aku...
uishhh... adik aku ajaklah sepupu  masuk lam bilik sebab nak buat keje dia yang tak siap-II lagi..
then, aku nak masuk dye cakap tak yah
oishh.. panas hati tol..
erm, aku nak msuk tuh sbb nak pinjam marker ngan dia..
dia kata aku menyerabutkan dan dia cakap yang membuatkan aku marah !
tapi dia tak menyumpah lah dekat aku.. dia tak cakap lagi perkataan mengarut tuh kat aku,
tapi perkataan dia tuh membuatkan aku panas...
then, sepupu aku tuh, sekepala argh ngan ye.. uishh,.. tak hormat orang langsung..
rasa nak LEMPANG  jek muka dorang berdua ouh...
yang sepupu aku tuh bongok dngar cakap dia macam orang bodoh.. 
uish, aku pun marah dia balik... tapi tak lah bnyak ngat sebab aku jenis slumber
aku pon tak tahu nape dia buat cmtuh,!!!
panas! panas ! sumenya gilaaaaa!!! GGgggggrrrrrrrrrrr!!!!
nak marah weii! kalau korang kena macam aku, korang marah tak ??? korang pikir lah sendiri..
pfffffttttttt~!!!! muka aku nih dah ada macam-II kaler dah...
tapi aku buat muka bodoh | selamba badak jek semalam.. nak suh dia lagi sakit hati dari aku..
haa, biar dia yang kena balik.. padan muka... puihh~ 
nampak muka dia pon kelat semacam jek semalam.. ambik kau ! 
sebenarnya,aku nak pinjam maker sbb sepupu aku nak suh aku tolong dia buat kerja..
okeh, kmbali pada cite tadi.. 
aku pun apa lagi.. aku ambik kertas tuh, then aku suh dia buat dari A smpai Z..
haaa, kau tak nak bagi sangat an.. ambik kau ! puihhh !!
aku pun pergi landing, tengok cite kat ruang tamu.. 
huh ! malas aku nak cite panjang-II buat sakit hati aku jek.. 
k.bye. 
p/s : ai ni aku dah kene masuk hostel dah.. so, bye bye ! :)

Thanks Baca!

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.