Kawan-kawan



Guna Blogskin !! :)


hello and annyeong... dah seminggu tak bukak blog an ?
ermm... cian kat ye ..huhu~
takde pape nak cite pon sebenarnya.. now jam dah menunjukkan jam 2.34 a.m.
hah,tido ? ermm, x ngantuk lagi lah..huhu~ *~*
 korang perasan tak entry apa aku tulis ??
kalau korang nak tau,aku dah guna balik perkhidamatan blogskin tuh..
sebelum nih aku just gune yg aku buat dengan hasil titik peluh.. 
peluh ?? takde peluh lahh.. adeii, nape lah ko ni sengal sangat,? adeii..hoho '=,='
blog aku yang dulu tak secntik ni sangat..huhu~ 
cantik tak blogskin yang saya pilih skang ?? hahaha~
tak cntik ? hmm, yang tuh sebab dye dengki dan mgkin dia rabun warna..huhu~
tak de pape nak cite pon..

haaa,, aku baru ingat ni !! hishh, apa ni?? muda2 tak ingt dowh, kalah owg tua..
sebenarnya aku just nak cakap yang m/v SEVERELY -FT ISLAND buat pada 17 Jan 2012..
korang nak tau tak tarikh apa tu ?? 
17 Jan mrupakan tahun hari lahirnya saya di muka bumi Allah ini.. 
tak pecaya ke ?? ok, tngok arh bkti tak caya.. kekeke~ :P


haa, yang ni lah, tengok anak panah tuh tunjuk kat ner.. hahahaha xD
Amaran!, pErkataan yang saya tulis bukan berniat untuk menyakitkan hati  dan sebagainya :) 

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.