Kawan-kawan



It's me


hep. hello. hai. Selamat petang semua.. harap korang ceria pada petang rabu ni..hehe~ 


Cute je mamat nih. lol. 

erm, pejam celik, pejam celik hari ni dah 6 Jun dah.. Buka sekolah 10 Jun. Masuk hostel 9 Jun.. bermakna    
aku masih ada 3 hari lagi dapat duduk landing-II kat rumah.. waaa~ tak nak pergi sekolah, tak nak pegi sekolahhhh~!!! tu lah kau, orang bagi cuti kau cakap kau puas duk kat umah lha, nak masuk sekolah lha.. sekarang ? dah nak masuk sekolah, malas pulak.. haa, tu lah aku.. adoyaiii~ but, masa sentiasa berjalan kan ?
nak buat ,macam mana ? ada satu pepatah ni, LUMRAH ALAM @KEHIDUPAN. eyh, betul ke satu pepatah ? ahh, ikut lha papepon,.. lol. >.< actually,aku malas masuk hostel bukan malas pergi sekolah..
okep, yang pasti aku malas masuk hostell~ aku malas berkemas and sewaktu dengannya lah.. *sob,sob* :'(
memang lha kau nih, buat malu kat budak je, budak pra pon suka masuk hostel kalau dorang boleh masuk. lol. ye ke ?? ikut lha papepon..huhu~


sampai hati gelakkan aku..huhu~ but i like you smile smirk like that. lol~

kerja sekolah ?? Alhamdulillah aku sentuh jugak walaupon kerja tuh masih tak siap-II sampai sekarang. Korang dah siap ke ?? mesti dah kan ? bagus lha kalu camtu. ^_^ kerja sains aku tak siap lagi. Aku tertinggal buku teks kat sekolah lha. Camne ea ?? sesape tolong aku. huhu :(. Mampus aku, dah la cikgu nak kerja tu hari Ahad ni. Takpe lha, buat malam Ahad. susah apa ?? lol. Mudah je kerja kau kan? lmao.
nah~ camni lha aku, but bukan school. School tu tukar kepada hostel.


Ish, apa ni buat kerja selalu tertangguh. Tak baik tau.. sudah-sudah lew tertangguh tu kay.. hehe~ 
*sorry kalau terasa* I always like this. suka sangat tertangguh sebab tu kerja saya tak siap-II. Kesian kat dia, mesti dia kata "Tuan aku tak sayang kat aku dah". lol. why i'm so lazy ?? actually, saya sentiasa bukak blog ni. Rindu doeh tak buka blog ni lama-II nanti nak masuk hostel pulak. *lappy + blog, i'll always miss you when i'm in hostel* lol. Tak balik berminggu-minggu. huhu~ :(  *cough* Selain tu, aku juga rindukan ultimated bias aku.lol. Now, i think my bias semakin bertambah..HAHA!! now, i love Luhan. actually, Luhan sorang je.. keke~ ^_^

****************
Haa,, aku ada buat Tulisan GIF.. buat sendiri je tau *aku bukan menunjuk ni* tak tau lha cantik ke tak, but, not so bad. Aku pon baru buat je ni.. Actually, aku ada tanya orang sikit-II but diorang tak tau nak ajar camna, aku nak berterima kasih dekat kat Atin bebanyak sebab bagitahu aku serba sedikit buat GIF but separuh jalan jek..huhu. Lepas tu, aku tak ikut tutor kak atin. Aku nak buat cara lain. Okey, lepas tu, aku pon pikir cara dye.. haaa, GATCHA !! aku rasa, aku buat paling simple dari korang. mesti korang buat lagi cantik kan ?? nak tahu tak aku fikir kat mana benda alah ni ?? Aku pikir dalam kereta menuju ke Kuala Terengganu. Haha. Lepas balik tu, aku terus bukak lappy.. so, korang nak tengok hasil kerja aku ?? Jom datang dekat-II. hehe.


erm, simple-mimple je kan ?? 

Aku buat GIF ni special untuk birthday kawan aku pada 3 Jun hari tu, but tak sempat sebab aku tak pandai lagi. Kelmaren baru pandai..hehe~ okeylah, aku malas nak tulis panjang-II sebab entry kali ni tersangatlah panjang. Bye.
Terima Kasih sebab sudi baca entry kali ni sampai ke bawah. Walaupon ayat aku tunggang-langgang, terbalik-kuang. Haha. Thanks ya..hehe~ bye. :)






Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.