Kawan-kawan


Buat GIF


hah ? buat GIF.. betul ke kau boleh buat zati ?? kurang pecaya lah... 
haaa, mesti korang tekezut kan aku dapat buat GIF nih... hahaha
betul lah aku dah pandai.. erm..tapi aku tak lah sepandai korang..
aku buat seciput je.. aku pun tak andai gak sebenarnya.. aku baru pandai buat pagi nih...
erm.. aku try punya try, jadilah gak, biarpun nampak pelik sikit
aku nak buat macam kat photobucket tapi tak jadik macam tuh..huhu~
tapi tak pe, sekurang kurangnya aku tau basic dye.. kalau tau basic pun tak pe an ?? 
ye tak ye tak ? hehehe :))
tanpa buang masa, jom tngok GIF aku nih... aku malu sebenarnya nak tnjuk nih..
tapi tak pe, dengan keberanian yg entah dtg dari mana, aku tunjuk..
korang jngn gelak sakan tahap cipan kat aku ea.. aku budk baru blajar nih..huhu 



okeh, bagi korang jadik tak ???

buat sampai dapat.. kalau tak dapat tuh buat lagi.. chaiyOk chaiyOk !!!berusaha!

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.