Kawan-kawan



belajar, laptop



hye,hye,hyeee peeeppsss~
rindu saya tak ?? mesti rindu kan ? hehe XD
erm, memandangkan hari Isnin minggu depan, aku periksa, so, tak dapek la cek nak tules panjang-II
bukannya apa, saya nak study lha pulak,
adoii, sekejap je rasa, pejam celik pejam celik, dah bulan lima dah.. 


haa, ambik kau zati.. dah kena sedas.. tu la, kuat sangat maen FB.. 
haa, bercakap tentang fb lak, sekarang ni nape la ramai tak online facebook ?
aku nak tanya sesuatu pon payah, dengan tefonnya tak dak kredit + hilang.. huhu T_T'
boring eyh ? aku pon rasa boring gak sebenarnya, but, aku bukak gak, hehe 
tapi bukan main sangat pon, aku juz buka then pergi buka site lain.. haha xD
kalau aku tak buka, rasa teramat boring lha pulak.. huhu~
but now, i want to stop online that for a while coz i need to concentrate bout studies..
next week, aku dah pekse so, GOOD BYE FACEBOOK !! wuwuwuwu~ 
nak baca buku ? bosan lha pulak bukak buku lama-II..
siyes aku cakap... korang sama gak eyh ? kalau sama, angkat kaki 2-2..
okey bagus!! haha~

not tomorrow, but next week~ #cam doodle tu kot muka aku, lawaknya,lol~

haa, kan aku dah kata? mesti ada yang angkatkan ? haha xD
tak tahu nak baca apa ni, 
yang aku tahu, hari Isnin ny pekse BM dengan SEJARAH..
arhhhh!! GrrrRrr!! //pegang kepala dan genggam cam orang stress
TAK TAHU NAK BACA APA LHA !! 
sebenarnya, aku nak baca sejarah, but buku rujukan pulak tak dop!
actually, kalau tak de buku rujukan pon its okay, but buku teks dok kat sekolah lah !
tak buat balik ary tuh.. kenapa ?
sebab.....sebab....sebab AKU TAK PERGI SEKOLAH !!
korang nak tahu tak ?? kalau nak tau angguk jap.. okey bagus ! //thumbs up haha xD
sebab aku demam lha, tak dapat pergi sekolah seminggu, sedih boh!! huhu~ T.T 
waaa~!!! please help me~ (JAEBAL DUWA JUSAEYEO!!)  wuwuwuwuwuwu~
oklah, aku taknak give up, sebab ni.. aku nak teruskan belajar walaupon takdak apa-II, 
but once i not forget, aku masih ada buku kerja.. //boleh jadi ke camtu ?
InsyaAllah boleh... aku tak nak spoilkan Inspirit aku ny.. kbye.. wassalam! 
notatangan:// jangan jadikan alasan sebagai penghalang, btw, aku taknak give up sebelum berjuang, so, aku harap korang doakan aku buat yang terbaik.. InsyaAllah ! kepada sesape nak pekse tuh, DON'T GIVE UP okay! :)

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.