Kawan-kawan


♥MYUNGWOO♥


hye..hello..!
hari ni aku tak nak tulis banyak-II sebab aku dah letih.. semalam aku tido lambat disebabkan edit gambar.
antara gambar yang aku edit ialah gambar MYUNGWOO..
korang tau tak sape MYUNGWOO ?? tak tahu ? sape nak tau,angkat tangan! 
okey,bagus-II, MYUNGWOO ialah gabungan nama MYUNGSOO + WOOHYUN = MYUNGWOO
kalau sape kpoppers mesti tau kan ?? hehe~
okeh, disebabkan aku minat MYUNGWOO, aku dah berjaya siapkan gambar dorang..
nak tengok tak ?? 



nilah gambar dorang..
gambar ni bad sikit kot.. 
aku bukannya pandai sangat edit-II nih, tambah-II kalau edited yang macam kat drama tuh..
nih pun dalam percubaan je..
buat fanfic ?? erm, aku tak buat fanfic pon.. saja-II je ni nak edit..
boring sangat semalam.. kerja malas nak buat lagi.. just sentuh camtu je..hehe~
oklah, gotta go now..

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.