Kawan-kawan



Segmen : We're Kpop Bloggers



hello.. pagi ni saya nak buat Segmen.. Segmen apa tau ? segmennya ialah, segmen: we're kpop bloggers..
meh nak cite sikit ?? *eyh,ye ke aku nak cite? *  tak lah, bukan nak cite sangat pon, just nak bagi pendahuluan dulu.. lol~ ;3 erm, zati dapat segmen ni daripada kak atin.. actually kak atin dah bagi beberapa hari yang lepas, but saya tak dapat nak buat masa dia bagi tu because saya tersangatlah sibuk masa tu.. eyh,sibuk ke ?? yup! saya sibuk sangat dengan kerja sekolah yang tak habis-II.. huhu~ bai da wei, sorry sensangat kak atin.. mianhae~ *n*.. huhu~ akhir sekali, thanks ya kak atin sebab tagkan segmen ni kat zati.. :) saya sangat hargainya.. Ok, jom mulakan!! Chaiyok-chaiyok! :)

***************
( my answer is; )

1. Sejak bila korang mula meminati music KPOP ?
 sejak tahun 2008 iaitu semasa saya dalam darjah 6. Actually,my sister yang inform kat saya. Group yang     saya kenal buat pertama kali ialah Super Junior dan barulah ultimated group saya 'Big Bang'. Masa tu saya dengar lagu yang tersangatlah ceria iaitu lagu 'Haengbok'. Terdetik kat hati saya,sya nak kenal dorang *u* //ceehhh~ hehe ;)\\. lepas tu baru saya woooowww!!!! minat kat KPOP..hehe~ ^^. That's all. :)

2. Apa yang bestnya tentang KPOP yang orang lain patut tahu ?
 Okay, seperti yang korang sume tahu, mestilah ke-cute-an dorang kan ? dorang mempunyai wajah yang perghhh~ tak yah nak cakap lha, dorang semua memang cute.. >.< kan kan ? LOL.. dan mestilah dengan lagunya yang rancak dan dengan tariannya yang sangat...Wwooow!!! Powerr! saya pon bagai nak menari sama bila dengar lagu dorang.. harap tak pandai nak menari je.. LOL xD

3. Favourite artist/group (senaraikan seberapa banyak pon takpe)
 Big Bang
 EXO
 Nu'Est
 Teen Top
 Block B
 Infinite
 Shinee
 F(x)
 FT Island
 CN Blue
 Super Junior
 ZE : A
 U-Kiss
 2 PM
 Beast
 BTOB

//sorry kalau banyak.. hehe :) actually,banyak lagi,but kalau list, esok pon tak habis lagi rasa. ^^\\

4. Siapa ultimated bias korang ?. Kalau rajin letak gambar sekali.




                                                             G-Dragon


                                                            Oh Sehun  
                                                     Jaehyo

                                         Myungsoo ( L )


ChunJoe (Chunji-L.joe)

5. Antara banyak2 blog kpop bloggers. Blog siapa yang selalu korang review ? nyatakan 2 sebab.
 Saya suka tengok blog Nana Johari  sebab blog dia selamber je~ ayat dye susun dengan cantik dan teratur je~ satu lagi dye ni memang minat korean terutamanya group EXO kot.. :) and satu lagi tak lupa, tutorial banyak, so, saya boleh mintak tolong dari dia.

 Blog Kak Atin sebab blog dia susunan dia sangat disiplin..LOL xD hehe~ then, blog dia banyak info,blog dia simple tapi kemas menarik. Selain tu, orangnya peramah //wah! ayat skema..hehe~\\. Lagi ?? haa!! bias dia sama ngan saya iaitu, G-DRAGON..hehe ^_^

that's all, Thank You *u*..bai da wei, Thanks sekali lagi kat kak atin sebab tag segmen ni kat saya.. :)

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.