Kawan-kawan



Lega~ fiuhh!



alahai,cutenya 2 makhluk tuhan ni.. :)



haip..apa khabar ?? amacam cuti sekolah ??
dah siap ke keje sekolah ? awal lagi kan, tak yah siapkan lagi lah..haha xD PEACE!!
banyak masa lagi ni..lol~ kekekeke~ xP pehal lah ngan aku hari ni.. jahat betul kan ? 
ermm.. kita straight to the la eyh.. senang hati lah pagi ni..nape ea ??
nak kata gembira tak, nak kata sedih, jauh lah tak,
 nak kata marah, lagi lah tak.. *apalah yang aku mengarut ni* tapi aku rasa lega sesangat.
nak tahu nape ?? sebab aku dah berjaya cantikkan blog aku ni ? 
puihh.. -,- cantik ke ?.ok lah kan daripada dulu, yang dulu tuh boring je tengok..huhu 
tak caya ??



haa.. kan ?? x de pape pon.. lagipon, aku malas nak edit..huhu~ ok. FULLSTOP.
haa,kali ni aku pilih tema, biru ngan putih dan hitam ada sikit-II je~
nanti lpas ni ingat nak buat warna-warni lak..lol~ hehe .__. ^^
warghhh.. *menguap* nampaknya, tak boleh panjang-II lah aku kat sini..
mata,mulut dan semua anggota badan aku dah letih ni, mata dah nak kantup da nih..
so, terpaksa lah off sekarang. *tu la, sape suh tulis pagi*
petang takde masa nak tulis, so, kena lah tulis masa matahari dah nak naik balik..huhu~
sorry, len kali aku cite lagi.. sekarang pukul 2.23 pagi.. so, byess~ *wave*
..VIOHYO..

musim cuti ni, siapkan kerja sekolah ia, jangan ambik peduli dengan ayat aku tadi.. Ingat tuh, sesape yang masih bersekolah, siapkan keje kay..nanti kena makan free je ngan cikgu nanti bukak sekolah.. bye-yeom~ hehe~ :)

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.