Kawan-kawan



Poster Fanfic.. 6_6






hello. hai!
dah lama tak sentuh blog nih.. alahaii~ rindu lah pulak.. :)
okep, hari ni saya takde pape nak post.. 
memandangkan sekarang ni dah pagi, saya nak tulis sikit je dan..dan.. saya nak post poster fanfic..
saya nak pergi baring-II pulak ni.. rindu bantal pelok. LOL..hehe~
untuk pengetahuan korang sume, saya tak buat fanfic pon, 
but, saya buat poster ni saja nak timba ilmu..cehh~ hehe (Y)
oklah, saya tak nak tulis panjang-II.. setakat ni dulu..
so, jom terjah poster saya..!! hehe :)



okey, aku tahu buruk.. korang jangan mengata + ketawa tahap cipan yaww~
so, jangan ambik gambar ni okay! aku baru je belajar buat benda ni bulan lepas..
but, masih tak memberangsangkan lagi...huhu~

oklah, dah nak chow.. rindu kat bantal busyul.. LOL hehe :D

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.