Kawan-kawan



A New Start.. ^^


Assalamualaikum.

      Dah penghujung tahun kan ?? huhu, cepatnya masa berlalu.. Alhamdulillah, kita masih bernafas di bumi Allah  pada hari ini dan detik ni. :) Ok, seperti yang korang dah maklum kat profile aku tu, lagi 2 hari aku akan masuk 17 tahun and ni bermaksud aku sudah berada di tigkatan 5.. huwaaaa!! sekali ingat, macam tak percaya kan ? Aku rasa macam aku sedang bermimpi. Eh, betul ke ni ? /korang tampaq aku sat. huhu \ Aku rasa macam baru kelmarin aku main masak-masak dengan kawan aku.. LOL =.= " *pukul kepala dengan keyboard*  Tak nak pegi sekolah.. Kalau aku cakap macam ni dekat mak aku, mgkin mak aku buat "belieber" banyak-banyak tau.. Korang nak cuba ?? sedap tau mak aku buat "Belieber" kalah pakar motivasi tuh. LOL xD /sorry umi, terngumpat pasal umi\ huhu 

       Aaaaaa!! Today da last aku dapat online sepenuh masa, esok-esok dah tak boleh sebab parents aku buat limited edition dah.. Dah tak boleh sangat nak online, tambah-tambah aku masuk asrama, lagi lah tak dapat nak online.. Korang tahu la kan ? saya ni SPM victim!! nanti nak berperang pulak.. Hishh.. bukan berperang senjata tu, tapi berperang dengan kertas la..huhu.. Sekali ingat pasal ni, sekali tu juga rasa gementar menguasai diri..huhu 

     Esok(31/12/2012) aku dah daftar hostel.. Umiii!!! tak nak pegi..huhu oh sho shadd ! TT.TT hahaha k. lappy memang tak boleh bawa, so, tak online lah kan ? phone ? tak boleh bawak sebab tahun ni peraturan dia trsngat ketat.. Bnyak wess kenangan manis and kenangan pahit yang aku cipta pada tahun 2012 ni.. Semua berada dalam kotak memory aku..

     Kenagan manis masa kitorang happy sama-sama, melawak, balik sekolah, makan and study.. yang pasti semuanya sama-sama.. I love that moment.. Lagi ? bila kene marah pon sama-sama jugak! haha Memang lawak lah masa tu kan ? Pergi outing kat bandar pon sama-sama jugak.. Haha.. best waktu ni, dah lah kadang-kadang kitorang akan beli something yang sesuai jadi barang couple.. such as, selipar, baju and papelah.. Tapikan yang paling palinggg best, kitorang sama kelas :D cuma ada juga lah kawan aku yang duduk kelas lain. Andd, walaupon ada 3 orang kawan baik aku tu kelas lain, tapi kitorang tak pernah berenggang.. Sebab kiorang sntiasa bersama.. Friendship will never end.. ^^ Sama macam dalam cerita Hanakimi yang quotes "One For All, All For One" .. Hehe.. Love all of you guys.! meh sini nak bagi ciuman sikit.. Muahh!! XD hehe

    Setiap orang mesti ada kenangan pahit kan ?? Sedih aku nak cite.. huhu TT.TT Ok, kenangan pahit aku, my parents marah kat aku sebab aku lambat hntar borang masuk asrama.. Teruk aku kena marah malam tuh..Actually, my father jarang marah aku macam tu, tapi malam tu, muka dia nampak marah sesangat..
Takut weyh!! aku just pndang lantai je, takkan nak kuatkan suara kot ? nanti derhaka pulak..huhu Nauzubillah! Minta jauh dari jadi anak yang derhaka.. Ermm, masa tu aku tak nangis lagi..btw, memang patut pon dia marah kat aku, sebab memang salah aku TT.TT :'(( .. Lepas je dia keluar dari rumah, masa tu aku terus menangis..Kelak, InsyaAllah, aku tak akan susahkan dorang lagi nanti. 
Umi, Ayah.. Kaknik tak kan susahkan korang lagi.. InsyaAllah.. :')  
    So, itulah antara kenangan pahit and manis aku.. Aku harap, aku akan jadi lebih matured and bertanggungjawab pada tahun 2013 berbanding tahun 2012.and, InsyaAllah, I can do my best in SPM.. :) 

#Happy New Year Friends#

#Examm!! Please be nice to me!! ^^

P/s: Wish me luck kay guys.. :) For those batch 96, I hope we can put our best effort for SPM on 2013. InsyaAllah :) Good luck ok ? ^^

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.