Kawan-kawan



TUMBLR



Assalamualaikum. Sebelum ni asyik post pasal Giveaway je kan,,haa, sekarang saya nak post yang lain pula..hehe sebelum tu, korang join tak Giveaway yang sebelum ni ? baguslah kalau siapa-siapa yang join tu.:) Pagi ni pada pukul 12.44 pagi saya nak cerita pasal Tumblr saya. siapa ada Tumblr ?? haa, mesti ramai kan ? jom bagi link tumblr korang kat kotak komen dibawah, zati nak godek-godek sikit, mesti comel je kan ? hehe~

Saya post pasal Tumblr ni sebab saya dah tak boleh buka dah tumblr lama, saya dah lupa dia punya link.. waaaa, sedihh :'(  tu lah, saya dah lama tak online Tumblr, ni baru fikir pasal tumblr tu.. apalahh nasib, mungkin dah tua da kot, dah tak ingat dia punya link. kalau tak ingat link tak apa lagi, ni tak ingat terus email and password lagilah sadis,, huhu 



Haa, bila dah tak ingat link, tu lah jadinyaa, macam Bekas Tumblr saya kat gambar atas tu,, haduii sadis betul,, mungkin buat yang baru pula lepas ni. Ayat kat gambar tu yang paling menyedihkan ialah "There's Nothing here".. Benci betul tengok ayat kat atas tuu,, adoyai~ Jahatnya pak cik google *padahal salah aku kot =="* Oklah, yang tu je untuk pagi ni, dah rasa mengantuk kot, mungkin tergantung kot post saya kali ni, tapi nak buat macam mana, saya dah tak ada ayat nak karang..huhu~
P/s: hari ni first time saya pakai face mask.. haha xD macam apa entahh, baru nak rasa pengalaman pakai benda ni.InsyaAllah tak menjejaskan muka. :)

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.