Kawan-kawan



#Sabar

Goodnight dear, dah lama tak update bblog ni. kesiann.. dah bersarang, selamat tiada kerawang-kerawang spider or something. hohoho~ sebelum ni busy dengan dengan kerja and final exam, so, kali ni kurang sibuk sikit walaupun banyak kerja jugak tapi better then sebelum ni. tak faham ? lupakan.. Malam ni tak ada benda penting pon just saja-saja update and nak bagitahu yang phone saya rusakk... dah dua hari dah rosak, so, sebagai pelajar, hidup saya sekarang sedikit kelam-kabut lah sebab tak boleh nak tahu info semasa sebab tade whatsapp. Whatsapp penting kot zaman sekarang ni. huhu. Sedihh wehh,,, korang tak sedih ka kalau tade benda penting dalam hidup korang ?? huhu. Apa-apa pun, saya harus bersabar sekarang. sesungguhnya Allah ada. :')  Ok lah korang, saya tak nak cerita panjang-panjang sebab rush ke kafe ni. Ada peluang saya udate lagi InsyaAllah. Bye. Assalamualaikum. 




Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.