Kawan-kawan



Program Di sEkolah


woahhh ! (yawning) gOod mOrning ! 
bngun je terus terkam stuff nih.. cup cup ! aku dah bangun dari tadi okay..*yelah sangat*__*
erm.. lupekan ayat di atas tuh..
dah lame aku abaikan blog nih kan.. kesiannya~ alalala
okeh, tanpa membuang masa, jOm kite msuk tujuan kita yg utama..
sebelum tuh, korang sume perasan tak title hari nih ??
okey bagus bagus..
kepada sesape yg tak pandai mengeja tuh atau tak perasan tajuk tu , tajuknya ialah PROGRAM DI SEKOLAH  menarik tak title dia ?? *angkat kening double jerk *
haha.. okeh jom baca dengan teliti.. dah nak mula ni..

hari ahad tuh.. sekolah cam biasa takde pape pon sebenarnya.. 
erm, hari kedua tuh.. sebelum tuh tau tak apa hari kedua ?? 
hari ISNIN lah sayang oii ~
hari isnin tuh tak silap saya perjumpaan sume aspuri..
ingtkan nak buat apa.. 
korang tau tak nak buat apa ?? hmm,, ape lagi kalau bukan buat spot check henset and bnda trlarang..huhu~
selamat aku tak kena. nak kene cmne kalau aku x bwak 'benda alah' tuh.. hoho ==
cam tau tau je kan ? tapi mmg sebelum nih aku tak bwak pon stuff tuh..
bagus betul aku nih kan ? *koya lah kau* hahaha xD

ermm.. mggu nih aku tak belajar sangat sebab sume cikgu busy sebab bilik guru sume berpindah kat bngunan baru.. terutama cg kat bilik SAINS AND MATEMATIK  dan lebih dikenali dengan bilik 'kaca'
sebab apa pggil bilik kaca ?? sebab bilik tuh dikelilingi dengan kaca-kaca..hahaha

hari Khamis tuh kitorang buat MAULIDUR RASUL.. Alhamdulillah berjalan dengan lancar..
aku masuk KRS.. sumenya warne hijau.. aku suka warna hijau..hehe
bnyak ngat kitorang snap picture .. hah nak tengok ??
sorylah aku tak masukkan lagi picture tuh dlm pc nih..huhu
mmg letih sngat tapi penuh dngan kegembiraan.. hehe



p/s: sory pendek je.. saya busy skang.. sory jugak kalau ada ayt trgntung dn membuatkan anda tak faham.. komen or leave a massage in chatbox kay. :)

Thanks Baca!

0 Sporting habis!:

 
This Template Was Made & Design With Love By Izzati Zakaria. All Right Reserved To Izzati.